Zdalna obsługa informatyczna dla firm
Zdalna obsługa informatyczna dla firm umożliwia nam szybką reakcję na problemy naszych klientów. Nie każdy problem wymaga fizycznej obecności serwisanta przed komputerem. Dzięki temu ograniczamy czas, jaki musielibyśmy poświęcić, aby dotrzeć do firmy klienta. Połączenie zdalne nie wymaga szczególnej wiedzy informatycznej - wystarczy skorzystać z darmowego programu do połączeń zdalnych, a odpowiednia osoba przyjmie zgłoszenie i postara się od razu pomóc. W sytuacji, gdy problem okaże się bardziej skomplikowany, zdalna obsługa informatyczna to przydatne narzędzie, które pozwoli nam zapoznać się z usterką. Klient może na żywo pokazać nam w czym potrzebuje pomocy oraz jakie wyświetlają się komunikaty. Dzięki temu od razu będziemy wiedzieli w jakim kierunku szukać rozwiązania. Podpisując z nami umowę serwisową zyskujesz wsparcie profesjonalistów.
Zdalna obsługa enova365
Jako autoryzowany partner programu enova365 zapewniamy naszym klientom pomoc w zakresie obsługi programu.
Bezpłatny program Anydesk do połączenia zdalnego
Dla pełnej wygody naszych klientów, korzystamy z darmowej aplikacji do zdalnych połączeń Anydesk. Klienci cenią sobie brak dodatkowych kosztów, dlatego rozliczenie współpracy opiera się jednie o nakład naszej pracy i zaangażowanie. Korzystanie z programu jest wygodne dzięki minimalnemu opóźnieniu oraz szybkości klatek 60 fps. Co więcej program jest w pełni zabezpieczony. Każde połączenie klient będzie musiał zatwierdzić, wobec czego klient ma kontrolę nad tym, kto i kiedy łączy się z jego komputerem. Bezpieczeństwo programu potwierdza także 256-bitowe szyfrowanie transmisji AES transportu danych oraz zabezpieczenia TLS 1.2 klasy wojskowej. Oprócz tego aplikacja jest lekka - waży zaledwie ok. 3MB, nie wymaga skomplikowanej instalacji i działa na Windows, Android, iOS, macOS, Linux, czy Raspberry Pi. Program Anydesk jest stale wspierany przez producenta, dlatego program jest zawsze aktualny i można liczyć na pomoc w razie usterek.
Jak skorzystać z usługi zdalnej?
- Pobierz program Anydesk korzystając z przycisku bezpłatny program obsługi zdalnej - na Twoim komputerze zostanie zainstalowana aplikacja do połączenia zdalnego.
- Zainstalowany program pojawi się w folderze Pobrane lub innym folderze, jaki wskażesz do zapisywania nowych plików. Jeżeli nie wiesz, w jakim folderze zapisał się plik, skorzystaj z opcji "pokaż w folderze" w pobranych plikach na swojej przeglądarce. Aplikację możesz przenieść do wybranego przez siebie folderu lub na pulpit.
- Otwórz pobrany plik z rozszerzeniem .exe - bezpośrednio otworzysz gotowy do użytku program, bez konieczności instalacji.
- Aby połączyć się zdalnie, przekaż serwisantowi 9 cyfrowy numer swojego urządzenia - znajdziesz go w lewym górnym rogu w kafelku "Twoje urządzenie".
- Serwisant podejmie próbę połączenia zdalnego, którą należy zaakceptować na swoim komputerze. Od chwili poprawnego połączenia program przekaże obraz z monitora, a serwis informatyczny będzie mógł pracować na Twoim komputerze zdalnie.
- Opisz swój problem, a nasz pracownik serwisu postara się pomóc.