Zakładanie i optymalizacja wizytówek firm w Google Maps

Konkurencji przybywa z dnia na dzień. Przebicie się przez gąszcz informacji i reklam jest coraz trudniejsze. Szukasz kreatywnych rozwiązań promocyjnych, które trafią w prosty, choć oryginalny sposób do szerokiego grona odbiorców? Takie możliwości otwiera przed Twoją firmą nowa usługa marki Google – Google Moja Firma. Ułatwia ona pozycjonowanie firm na platformie Google Maps. Nasi specjaliści doskonale wiedzą jakich sposobów użyć, by wywyższyć stronę internetową Twojej firmy spośród tysięcy wyświetleń w wyszukiwarce Google. Zobacz, co możemy zdziałać w ramach pozycjonowania w mapach Google.

Zaletą pozycjonowania w Google Maps jest:
  • zwiększenie widoczności wśród lokalnej i regionalnej społeczności,
  • zwiększenie rozpoznawalności wśród osób zainteresowanych Twoją branżą,
  • bezpłatna reklama, która trafia do szerokiego grona odbiorców,
  • atrakcyjna wizytówka, która ułatwi potencjalnemu klientowi znalezienie lokalizacji Twojej firmy,
  • możliwość nawiązywania i utrzymywania bezpośredniego kontaktu ze swoimi klientami,
  • wgląd do dodawanych komentarzy,
  • możliwość sprawdzenia, jak użytkownicy znajdują Twoją firmę i wchodzą z nią w interakcję dzięki statystykom i integracji z AdWords Express,
  • śledzenie opinie o swojej działalności.

Usługa Google Moja Firma

Potencjał sieci internetowej można wykorzystywać na różne sposoby. Najważniejsi są zawsze klienci. Każdy przedsiębiorca musi zadbać o podstawowy budulec relacji z klientami, jakim jest utrzymywanie stałego kontaktu. Rozwijanie długofalowej współpracy najlepiej rozpocząć w internecie, który jest doskonałą platformą wymiany informacji. Google Moja Firma - nowoczesne i przyjazne narzędzie - jest bardzo pomocne. Usługa ta, stworzona z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach to program, dzięki któremu możemy tworzyć unikatowe wizytówki, które pojawią się w lokalnych wynikach wyszukiwania na mapach Google. Użytkownik, który wyszuka frazy złożonej z danej usługi i lokalizacji, bez problemu odnajdzie drogę do Twojej firmy. Wizytówka z dokładnym opisem działalności i danych kontaktowych, wyświetli się jako element mapy Google.

Spersonalizowana wizytówka

Samo stworzenie wizytówki nie wystarczy. Trzeba zadbać o to, aby została ona w odpowiedni sposób sformatowana. Pierwszym etapem jest wybranie właściwego tytułu. Musi on być prosty, tak by potencjalni klienci wpisując daną frazę, odnaleźli właśnie Twoją firmę. Najlepiej skleić go z słów kluczowych takich jak: nazwa firmy i rodzaj świadczonej usługi. Następnie wizytówkę należy uzupełnić o aktualne dane kontaktowe. Kolejno ustalamy dla Twojej firmy unikatowy kod vanity URL. Jest to ciąg liter, który pojawia się po adresie https://plus.google.com/, najczęściej w postaci nazwy przedsiębiorstwa. Wizytówkę należy uzupełnić jeszcze o odpowiednio dobraną grafikę i opis działalności. Wystarczy naprawdę niewiele by stworzyć ciekawy i wyróżniający się projekt.

Pozycjonowanie lokalne w Google Maps

Pozycjonowanie wizytówek firm na mapach Google to usługa, która idzie w parze z tradycyjnym pozycjonowaniem stron. Pozycjonowanie na mapach Google wymaga jednak całkowicie odmiennych działań mających na celu promowanie firmy. Wyniki wyszukiwań w mapach są zupełnie inne od wyszukiwań w tradycyjnej wyszukiwarce. Monitorowanie pozycji wyszukiwań w internecie i na mapach to dwie zupełnie różne sprawy. W przypadku wyszukiwań na mapach Google ważna jest nie tylko wyszukiwana fraza, ale też lokalizacja szukającego. Taki stan rzeczy wymaga od pozycjonera zupełnie innego podejścia oraz posiadania wiedzy, technologii pozwalającej na skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie wizytówki w Google Maps.

Jesteśmy w stanie z niezwykłą skutecznością wypozycjonować wizytówki firm, co dowiedliśmy nie tylko pozycją własnej wizytówki, ale też poprzez pozycję wizytówek wielu naszych klientów.Poniżej przykład skuteczności kampanii na przykładzie naszej wizytówki w Google Maps. Po 3 tygodniach po rozpoczęciu kampanii widać znaczny wzrost liczby wyświetleń.