Co to jest podpis elektroniczny?

Kwalifikowany podpis elektroniczny wydawany na 1 rok/ 2 lata/ 3 lata umożliwiający m.in.:

  • składanie e-deklaracji podatkowych do Urzędów Skarbowych
  • elektroniczne składanie sprawozdań do eKRS
  • podpisywanie dokumentów JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia)
  • komunikacje w obrębie platformy ePUAP
  • podpisywanie Jednolitych Plików Kontrolnych (JPK)
  • udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
  • zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej.

Zestaw umożliwia złożenie podpisu we wszystkich formatach m.in. XAdES-BES, XAdES-T, PAdES-BES, PAdES-T. Wykorzystuje algorytm SHA256 (SHA2).

Jak uzyskać podpis?

  1. Kup kwalifikowany podpis elektroniczny przez nasz sklep.
  2. Po otrzymaniu przesyłki skontaktuj się z nami  w celu umówienia spotkania (potwierdzenia tożsamości).
  3. Udaj się do naszego punktu partnerskiego. Zabierz ze sobą fakturę i dokument tożsamości (Dowód osobisty/Paszport/Karta Stałego Pobytu), które potwierdzą zakup oraz tożsamość. Spotkanie potrwa ok. 20 minut – podpis będzie gotowy do użytku od razu po pomyślnej weryfikacji.

UWAGA! Istnieje możliwość wydania podpisu u Klienta. Więcej szczegółów uzyskasz u naszego przedstawiciela.

Cennik