Co to jest podpis elektroniczny?
Kwalifikowany podpis elektroniczny wydawany na 1 rok/ 2 lata/ 3 lata umożliwiający m.in.:
- składanie e-deklaracji podatkowych do Urzędów Skarbowych
- elektroniczne składanie sprawozdań do eKRS
- podpisywanie dokumentów JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia)
- komunikacje w obrębie platformy ePUAP
- podpisywanie Jednolitych Plików Kontrolnych (JPK)
- udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
- zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej.
Zestaw umożliwia złożenie podpisu we wszystkich formatach m.in. XAdES-BES, XAdES-T, PAdES-BES, PAdES-T. Wykorzystuje algorytm SHA256 (SHA2).
Jak uzyskać podpis?
- Kup kwalifikowany podpis elektroniczny przez nasz sklep.
- Po otrzymaniu przesyłki skontaktuj się z nami w celu umówienia spotkania (potwierdzenia tożsamości).
- Udaj się do naszego punktu partnerskiego. Zabierz ze sobą fakturę i dokument tożsamości (Dowód osobisty/Paszport/Karta Stałego Pobytu), które potwierdzą zakup oraz tożsamość. Spotkanie potrwa ok. 20 minut – podpis będzie gotowy do użytku od razu po pomyślnej weryfikacji.
UWAGA! Istnieje możliwość wydania podpisu u Klienta. Więcej szczegółów uzyskasz u naszego przedstawiciela.
Cennik