OPROGRAMOWANIE DLA FIRM ENOVA365

System enova365, to nowoczesny polski ERP tworzony przez zespół ekspertów w dziedzinie finansów, prawa podatkowego, kadr i płac oraz zarządzania, którzy nieustanie dbają o najwyższą jakość tworzonego oprogramowania i jego zgodność z przepisami. enova365 koncentruje się na obsłudze następujących obszarów biznesowych: Kadry, Płace i HR, Finanse i Księgowość, Sprzedaż i CRM, Handel i Magazyn, Procesy, Projekty i Usługi, Produkcja, Business Intelligence oraz Nieruchomości. Przeznaczona jest do wspierania mikro, małych i średnich firm, dużych przedsiębiorstw oraz instytucji.

System enova365 dostępny jest w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej oraz ukraińskiej.

Rodzaje zakupu i interfejsu enova365

Decydując się na wdrożenie, zyskujesz system ERP zawsze zgodny z aktualnymi przepisami kadrowymi, księgowymi oraz gospodarczymi. Wybierasz model zakupu, który najbardziej Ci odpowiada.

  1. Licencja na własność,
  2. Wynajęcie oprogramowania w modelu abonamentowym z opcją korzystania z wybranych obszarów,
  3. Wynajem z infrastrukturą w chmurze w formie usługi SaaS.
enova365 występuje w dwóch wariantach- klasycznym, instalowanym w środowisku IT oraz w formie usługi. Dostępne są dwie wersje oprogramowania:

  1. Wersja Standard (okienkowa)- oparta na tradycyjnym interfejsie jak w systemie Windows, dedykowana przede wszystkim użytkownikom preferującym klasyczny sposób korzystania z oprogramowania. Wersja umożliwia pracę z komputera stacjonarnego.
  2. Wersja Multi – zaprojektowana tak, aby była kompatybilna i dostosowana do każdego urządzenia. Dzięki temu użytkownicy mogą korzystać z enova365 na dowolnym urządzeniu, takim jak komputery stacjonarne, laptopy, tablety czy smartfony. To doskonałe rozwiązanie dla osób, które pragną elastyczności pracy i chcą mieć dostęp do systemu z różnych miejsc i z różnych urządzeń.
W wersji Standard enova365 występuje jedynie wariant z interfejsem okienkowym oprogramowania, natomiast w wersji Multi użytkownik ma do dyspozycji 3 różne interfejsy:

  1. Interfejs okienkowy- taki jak w przypadku wersji Standard.
  2. Interfejs przeglądarkowy (webowy) – umożliwia pracę zdalną z dowolnego miejsca poprzez przeglądarkę internetową
  3. Interfejs mobilny – na urządzenia z systemem Android i iOS.
Wersja Multi enova365 została zbudowana w oparciu o nowoczesną bibliotekę React, co umożliwia tworzenie dynamicznych i wysoce wydajnych interfejsów. Wersja przeglądarkowa korzysta z technologii HTML5, a więc charakteryzuje ją nowoczesność i niezawodność.

enova365 Multi oferuje możliwość wygodnego korzystania z oprogramowania również za pośrednictwem chmury. W chmurze, infrastruktura IT, a także wspólna baza danych oraz oprogramowanie, znajdują się na zewnętrznym serwerze, co daje użytkownikowi możliwość korzystania z zasobów firmy z dowolnego urządzenia i w każdej chwili, o ile posiada dostęp do Internetu.

9 głównych obszarów enova365

Business Intelligence

Business Intelligence został stworzony, aby wspierał Twoją działalność poprzez szereg informacji dostarczanych na podstawie wprowadzanych w system wartości tekstowych, procentowych oraz liczbowych, na jakich codziennie pracują użytkownicy programu. Dzięki zintegrowanemu systemowi danych enova365 oferuje zestawienia wskaźników oraz raportów wynikających z pracy na programie. Dzięki temu zyskujesz kontrolę nad wszystkimi obszarami swojej działalności, co ułatwia podejmowanie decyzji oraz kontrolę nad dynamiką pracy, pracownikami i innymi obszarami niezbędnymi w biznesie.

Business Intelligence sprawdza się zarówno w większych, jak i mniejszych przedsiębiorstwach, a dzięki gromadzeniu danych i oferowanym przez program enova365, narzędziom przysłuży się do zwiększenia efektywności firmy. Business Intelligence pomaga analizować działania przedsiębiorstwa oraz planować kolejne kroki i tym samym optymalizować czas, poprzez dane dostępne zawsze pod ręką.

Finanse i Księgowość

Program księgowy enova365 to moduł, który aktywnie podąża za wszelkimi zmianami, dzięki czemu zawsze jest aktualny i zgodny z przepisami. Moduł księgowy dostosowuje się do charakteru działalności, bez względu na to, czy rozliczasz się ryczałtem, książką przychodów i rozchodów, czy korzystasz z pełnej księgowości. enova365 zapewni Twojej firmie niezbędne funkcjonalności, dzięki czemu wiele procesów księgowych zostanie zautomatyzowanych, a Ty zyskasz większą kontrolę nad finansami oraz rozliczeniami.

Ponadto obszar Finanse i księgowość zapewnia łatwy przepływ oraz organizację dokumentów. Oprócz tego oprogramowanie księgowe enova365 udostępnia miejsce przechowywania danych, które łatwo uporządkujesz, wyszukasz lub udostępnisz, jeżeli będzie taka potrzeba. Co więcej obszar Finanse i księgowość pozwoli Ci na dogłębną analizę zestawień księgowych oraz dostęp do danych, gdziekolwiek ich potrzebujesz.

Handel i Magazyn

Program magazynowy enova365 oferuje wiele funkcjonalności, które tworzą system magazynowy dopasowany do indywidualnego klienta. Dzięki dobranym modułom oprogramowanie wspiera planowanie, zarządzanie oraz generowanie zamówień, a także kompleksową obsługę kontrahentów. Dzięki obszarowi Handel i magazyn będziesz sprawnie zarządzać zamówieniami, dzięki danym ze stanów magazynowych. Ponadto program magazynowy enova365 współgra z zewnętrznymi systemami, np. odpowiadającymi za zarządzanie produkcją, WMS czy e-commerce. Zaletą obszaru Handel i magazyn enova365 jest możliwość planowania, monitorowania i śledzenia procesów realizacji zleceń.

Kadry Płace i HR

Podstawową zaletą obszaru Kadry płace i HR jest ciągła zgodność z przepisami prawa. W zależności od zmieniających się przepisów system enova365 jest na bieżąco jest uaktualniany, by zawsze pozostawał zgodny z wymogami. Dzięki temu użytkownicy mają pewność, że pracują na dostosowanym programie. Co więcej program zapewnia integrację z systemami zewnętrznymi, co oznacza, że łatwo wyeksportujesz dokumenty np. do programu Płatnik czy SODiR off-line. W obszarze kadrowo-płacowym enova365 ułatwia również przygotowywanie wydruków, generowanie arkuszy Excel czy wysyłanie formularzy.

Korzystając z programu enova365 będziesz łatwo zarządzać kartotekami pracowników, poprzez swobodny dostęp do danych kadrowych i możliwość tworzenia umów, dokumentów czy zaświadczeń w tym e-Deklaracji ZUS oraz PIT. Możesz również zapewnić dostęp do programu samym pracownikom poprzez pulpity pracownicze. Program enova365 sprawdzi się również przy rozliczaniu płac, niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa oraz usprawni procesy zarządzania zasobami ludzkimi dzięki obszarowi HR.

Procesy

Obszar Procesy w enova365 odpowiada za sprawną pracę i prosty przepływ informacji w przedsiębiorstwie. Został przygotowany tak, by był intuicyjny dla użytkowników i dostarczał niezbędnych informacji i wzmacniał automatyzację powtarzalnych czynności. Obszar procesów ułatwia organizację pracy, a w połączeniu z wysoko zaawansowaną automatyzacją oraz sprawnym zarządzaniem obiegu dokumentów, oszczędza czas i zwiększa efektywność pracy. Dzięki temu obszarowi zyskujesz łatwy przepływ i ewidencję dokumentów, które są łatwe w przechowywaniu, porządkowaniu i archiwizacji.

Produkcja

Zarządzanie produkcją poprzez system enova365 równa się wysokiej automatyzacji czynności z nastawieniem na możliwie wysokie obniżenie kosztów. Elastyczna struktura tego obszaru pozwala na pełną integrację z modułami handlowo-magazynowymi. Dzięki swojej strukturze i dostępnym funkcjom automatyzuje procesy produkcji. Wybierając obszar odpowiedzialny za produkcję, zyskasz narzędzia do efektywnego zarządzania produkcją oraz stałą kontrolę nad jej przebiegiem. Przekłada się to również na niwelowanie błędów ludzkich, a dzięki łatwiej kalkulacji wydatków zyskujesz nadzór nad pełnym kosztem produkcji.

Zintegrowanie z magazynem usprawnia zarządzanie procesem produkcji, co przekłada się na zwiększenie wydajności przy kompletowaniu zamówień. Co więcej enova365 pozwala na łatwe generowanie dokumentów, a dzięki możliwości wprowadzania relacji pomiędzy dokumentami zyskujesz w pełni zintegrowany system i dostęp do kompletnych informacji.

Projekty i usługi

Program enova365 oferuje obszar do zarządzania projektami, umożliwiający skuteczny proces planowania oraz realizacji w oparciu o przypisywane zdarzenia i dokumenty. Dzięki możliwości konfiguracji projektów, zyskasz kontrolę nad etapami projektów, ich kosztów, a także ustalisz możliwe przychody. Pracując na programie enova365 możesz łatwo zarządzać projektem, edytować go i na bieżąco kontrolować kolejne etapy jego realizacji. Dzięki dostępowi do dokumentów powiązanych z projektem, masz stały wgląd w koszty i przychody, a zawarte dane możesz wykorzystać pod względem analitycznym.

Dzięki modułom w obszarze projektów i usług usprawnisz kontakt z klientem i zachowasz stały dostęp do listy kontrahentów oraz przypisanych do nich projektów. W ten sposób łatwiej będzie zarządzać zadaniami, kontrolować napływ korespondencji czy sprawdzać postępy we współpracy.

Sprzedaż i CRM

W obszarze Sprzedaż i CRM masz możliwość ewidencji kontaktu z klientem. Dzięki temu obszarowi nie tylko możesz gromadzić dane na temat kontrahenta, które ułatwią Ci z nim kontakt, ale także wprowadzisz informacje o czynnościach, zdarzeniach, zadaniach, projektach, czy kampaniach, jakie dotyczą waszej współpracy. Co więcej dzięki enova365 możliwa jest obsługa lejka sprzedażowego, wobec czego możesz wykorzystać pełen potencjał swoich przedsięwzięć, prowadząc zespół sprzedażowy i podejmując kolejne decyzje, dzięki analizie leadów i przygotowanym etapom realizacji planów.

Korzystając z obszaru Sprzedaż i CRM w enova365 wystawisz dokumenty handlowe takie jak zamówienia, zapytania czy oferty. Co więcej poprzez dostęp do harmonogramu łatwo zaplanujesz swoje działania. Oprócz tego z systemu możesz korzystać także mobilnie, dzięki czemu zatwierdzisz zamówienia czy przydzielisz zadania będąc poza siedzibą firmy. Wszelkie zestawienia i raporty również łatwo wygenerujesz przez system CRM enova365.

Nieruchomości

Moduł Nieruchomości to zaawansowane narzędzie do kompleksowego zarządzania nieruchomościami, umożliwiające ewidencjonowanie i zarządzanie gruntami, budynkami oraz budowlami. Ułatwia zrozumienie i analizę przestrzeni dzięki funkcjonalności graficznego odwzorowania struktury budynków. Moduł pozwala na efektywną obsługę zdarzeń planowanych i niespodziewanych, a także na kontrolę nad licznikami mediów i polisami ubezpieczeniowymi. Zarządzanie najmem oraz monitoring płatności i warunków umów są również integralną częścią systemu. Automatyzacja powtarzalnych zadań, jak generowanie raportów, zwiększa efektywność pracy i minimalizuje błędy.

Elastyczność modułu pozwala na dostosowanie do specyficznych potrzeb różnorodnych środowisk biznesowych. Integracja z modułami Projekty, Handel, i Księga Inwentarzowa zapewnia synergiczne zarządzanie zasobami firmy. Moduł Nieruchomości jest kluczowym narzędziem dla firm zarządzających nieruchomościami, zapewniając oszczędność czasu i zwiększoną kontrolę.

enova365-baner-ogolny-3

Należymy do Sieci Autoryzowanych Partnerów enova365

Firma BlackSoft, będąca Autoryzowanym Partnerem enova365, zajmuje się skutecznym wdrażaniem tego systemu ERP u Klientów. Specjalizujemy się także w projektowaniu, rozwoju i implementacji innowacyjnych dodatków do enova365, automatyzujących procesy biznesowe. W procesie wdrożenia, przeprowadzamy szczegółową analizę przedwdrożeniową, co pozwala na precyzyjne zrozumienie i zaspokojenie indywidualnych potrzeb naszych Klientów. Oferujemy transparentną wycenę usług, co zapewnia uczciwość i przewidywalność finansową bez ukrytych kosztów. Firma BlackSoft efektywnie realizuje wdrożenie, rozbudowę i serwis systemu enova365, dostosowując go do specyficznych wymagań każdej firmy. Klientom oferujemy również kompleksowe szkolenia i wsparcie, co umożliwia pełne wykorzystanie potencjału systemu.

Nasi wdrożeniowcy regularnie uczestniczą w szkoleniach, konferencjach i webinarach organizowanych przez firmę Soneta, dzięki czemu stale podnoszą swoje kompetencje, co bezpośrednio przekłada się na jakość oferowanych usług.Inwestycja w system enova365 prowadzi do znaczących usprawnień operacyjnych i długoterminowego rozwoju przedsiębiorstw. Firma BlackSoft, dzięki przynależności do sieci partnerów enova365, dostarcza rozwiązania najwyższej jakości, co przekłada się na zadowolenie Klientów i ich sukces na rynku.

Etapy wdrożenia enova365

Na wstępie, w ramach bezpłatnej prezentacji, wytłumaczymy Ci, jakie korzyści może zapewnić Twojej firmie wdrożenie systemu ERP enova365. Nasi specjaliści przeprowadzą dokładną analizę potrzeb biznesowych w Twojej firmie poprzez wywiad, kompleksową analizę informatyczną i biznesową oraz ankietę przedwdrożeniową. Wspólnie ustalamy cele, plany i projekty. Twoja opinia jest dla nas najważniejsza.

Zdajemy sobie sprawę że każda firma jest unikatowa. Dlatego do każdej firmy podchodzimy w sposób indywidualny. Dokładamy wszelkich starań, aby wdrożony przez nas system enova365 odzwierciedlał specyfikę Twojego biznesu, nie zakłócając przy tym bieżącej działalności.

Zapewniamy:

  • Indywidualne podejście do każdego klienta.
  • Projektowanie i dostosowanie systemu, aby spełniał specyficzne wymagania Twojej firmy.
  • Szkolenia dla pracowników, aby maksymalnie wykorzystać potencjał systemu enova365.
  • Wsparcie powdrożeniowe, które gwarantuje płynne przejście i bieżące wsparcie techniczne.

Umów się na bezpłatną prezentację i zobacz, jak enova365 może zmienić Twoje biznesowe codzienne wyzwania w sukcesy.

Cechy oprogramowania enova365


ELASTYCZNOŚĆ

enova365 dostosuje się do Twojej firmy. Ty wskazujesz nam obszary działania swojej firmy, a my dobieramy i dostosowujemy moduły tak, żebyś osiągnął oczekiwaną funkcjonalność. W przyszłości wraz z rozwojem Twojej firmy, wspólnie rozwiniemy system.

ZGODNOŚĆ Z PRZEPISAMI

enova356 jest polskim systemem, zgodnym z polskim ustawodawstwem i prawem gospodarczym, na bieżąco jest dostosowywanym do zmieniających się przepisów. Konsultanci tworzący oprogramowanie doskonale orientują się w obecnych przepisach i śledzą wprowadzane zmiany. Dzięki temu enova365 już przed ich wejściem w życie jest na nie gotowa.

INTEGRALNOŚĆ

enova365 można łatwo integrować z używanymi przez firmy specjalistycznymi aplikacjami i programami. Sklep internetowy, agencja pracy tymczasowej, zarządzanie produkcją, stacja paliw, bankowość elektroniczna, to tylko część przykładów integracji z oprogramowaniem specjalistycznym lub branżowym.

SKALOWALNOŚĆ

enova365 łatwo dostosowuje się do potrzeb rosnącej firmy. Trzy warianty funkcjonalne, srebrny (mikro i małe firmy), złoty (małe i średnie firmy) i platynowy (duże przedsiębiorstwa) oraz szeroki wybór modułów, powoduje, że enova365 może rozwijać się wraz z rosnącymi potrzebami przedsiębiorstwa, bez konieczności konwersji lub migracji danych.

NOWOCZESNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO

Klienci na bieżąco otrzymują nowe, zaktualizowane wersje systemu. Oprogramowanie projektowane jest w oparciu o najnowsze trendy technologiczne ze szczególną dbałością o bezpieczeństwo, stabilność i niezawodność systemu. Dzięki temu użytkownik otrzymuje system aktualizowany przede wszystkim prawnie, ale też funkcjonalnie.

MODUŁOWOŚĆ

System buduje się z modułów, przygotowanych z przeznaczeniem dla danego działu w firmie, precyzując liczbę niezbędnych stanowisk pracy. Moduły mogą działać samodzielnie lub jako system zintegrowany enova365 w oparciu o wspólną bazę danych. Oznacza to prosty dostęp do danych ze współpracujących modułów. Dzięki ich właściwemu doborowi i odpowiedniej konfiguracji na etapie wdrożenia, program zostaje precyzyjnie dostosowany do potrzeb firmy.